Nog één week voor vertrek!

11 april 2017 - Almelo, Nederland

Vandaag over een week staan we op Schiphol. We hebben er zin in!
De weersvooruitzichten voor Windhoek geven aan dat het ca. 26-27 graden zal zijn, met geringe kans op regen.
Deze temperatuur spreekt ons wel aan.
Inmiddels wordt de to-do lijst steeds korter.
Herman heeft al een mooi kort koppie laten knippen, de koffers zijn al half gepakt, de koelkast wordt steeds leger. We liggen goed op schema!
Ter voorbereiding hebben we o.a. het boek van Conny Braam gelezen: Ik ben Hendrik Witbooi (onlangs verschenen). Over de leider van de Hottentotten die in de vorige eeuw in opstand kwam tegen de kolonialisatie van Duitsland, samen met de Herrero en Bosjesmannen. Goed en vlot geschreven, gedegen research, goed ingeleefd in de problematiek van de 'first nations'. Een aanrader voor iedereen die naar Namibië gaat of daar meer over wil weten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Francis en Ad:
    12 april 2017
    Hallo wereldreizigers,

we wensen jullie een heel fijne vakantie. jullie kennende zal dat geen enkel probleem zijn!
    We horen graag jullie verhalen als jullie weer veilig thuis zijn maar kijken ook zeker uit naar jullie geschreven verhalen en de prachtige foto's!

Kom gezond weer terug.
  2. Ank:
    12 april 2017
    Wens jullie een hele fijne vakantie toe.
  3. Ans en Cor.:
    13 april 2017
    Jullie zijn er geheel klaar voor om te gaan. Even de laatste dingen en dan gaat gebeuren. Een hele fijne reis, lekker ontspannen en geniete. Wij kijken uit naar jullie verhalen. En dat duurt nog heel lang een goede terugreis.
  4. Anton en Diny:
    13 april 2017
    We wachten met grote belangstelling de verhalen af die jullie gaan schrijven! En uiteraard een goede reis gewenst.
  5. Anja:
    16 april 2017
    Een nieuw avontuur! Geniet van de voorbereidingen en alvast een hele fijne reis!
  6. Wilma:
    18 april 2017
    Wensen jullie een geweldige ontdekkingsreis. Heel veel plezier.
  7. Bob en johanna:
    19 april 2017
    Hele fijne vakantie samen.Geniet er lekker van.Een hele beleving.Denk goed om elkaar.